La web del museu disposa de Sala de Premsa

26 d'octubre de 2010 - General

Des del passat 15 d’octubre, la web del museu disposa de Sala de premsa. Es tracta d’un nou mòdul on es recullen les notícies sobre el museu i aquelles relacionades amb la seva temàtica: pa, farina i blat, patrimoni industrial, exposicions, etc. que han aparegut en diferents mitjans de comunicació. En aquest nou espai estaran disponibles articles publicats en revistes especialitzades que el museu rep periòdicament.

Aquesta millora de la web s’ha inclòs com acció d’un programa subvencionat a través del Conveni de la Xarxa de Museus Locals de Girona de la Diputació de Girona i el Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació. Entre d'altres objectius, el programa aposta per les millores dels elements de difusió de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) dels museus.

Per accedir a la sala de premsa només cal entrar a la web: www.ecomuseu-farinera.org i anar al mòdul de comunicació de la barra de navegació de la part superior de la pantalla. Un cop dins d’aquest mòdul, cal que cliqueu sobre el títol sala de premsa.