La visita guiada temàtica és la novetat per les Jornades Europees del Patrimoni de Catalunya

19 de setembre de 2011 - General

El consell d’Europa organitza de nou les Jornades Europees del Patrimoni de Catalunya per tal d’acostar el patrimoni a la gent. L’Ecomuseu-Farinera es suma a aquesta iniciativa amb tres dies de jornada portes obertes al museu, del 23 al 25 de setembre, per tal que tothom pugui descobrir com es fa farina a través d’un complex sistema en el que la verticalitat és una peculiaritat.

Enguany la novetat de les jornades és una visita guiada temàtica. La visita que es titula: La Farinera, un patrimoni recuperat donarà a conèixer la història de la fàbrica, de molí fariner a fàbrica, i la rehabilitació i les adequacions que s’hi ha fet en diverses fases des de l’any 1996 per tal de convertir-lo en museu. La Farinera, actualment és museu secció del Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya. Al llarg de la visita el monitor anirà mostrant, a través de material fotogràfic, els canvis més significatius. No es tracta, però de la visita guiada habitual.

L’activitat, que es realitzarà cada dia a les 11h, és gratuïta per un màxim de 30 persones, prèvia reserva al telèfon 972 25 05 12.