La Setmana Santa a l’Ecomuseu-Farinera fa olor de PA i de MAR

21 de març de 2013 - General

T’agradaria mirar el fons del mar sense mullar-te ni un pèl? Vols sortir del museu amb un pa sota el braç? Aquesta Setmana Santa això és possible a l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries.

T’agradaria mirar el fons del mar sense mullar-te ni un pèl? L’Ecomuseu acull fins el 21 de juliol l’exposició temporal: Mediterrània Viva, entre dues aigües. Dels Aiguamolls a les Illes Medes. Una mostra que ens endinsa fins al fons del mar on hi trobarem mil sorpreses.

I per aprendre a estimar encara més l’extraordinària biodiversitat del medi marí de la Mediterrània, hem elaborat una activitat familiar. Es tracta d’un joc-qüestionari sobre el Mar, que proposa als pares i fills saber més tot visitant l’exposició al museu i remenant entre els llibres de la Biblioteca Ramon Bordas i Estragué. Els participants del joc que omplin correctament el qüestionari rebran un petit obsequi del museu.

Per a realitzar l’activitat heu de tenir en compte els horaris d’obertura de les dues entitats. La biblioteca restarà oberta de dilluns a dijous, mentre que el museu restarà obert tot els dies d’aquesta Setmana Santa.

Vols sortir del museu amb un pa sota el braç? El dissabte 30 de març, coincidint amb la Setmana Santa, l’Ecomuseu-Farinera acull de nou el paquet familiar: Vine i fes-te el pa!. Una activitat pensada per pares i fills per tal d’aprendre a fer pa de la mà d’un forner expert.

Començarem amassant el pa, mentre reposa podrem fer visita lliure pel museu per tal de comprendre el giny de la maquinària que fa possible fer farina. I tornarem cap al taller a enfornar el pa que ens podrem menjar, per dinar. Una experiència única pels sentits!

L’activitat començarà a les 10 i acabarà a les 14h, en una única sessió. Té un cost de 8 € pels adults, 5 € pels nens, mentre que és gratuïta pels menors de 6 anys. Hi ha 20 places disponibles i cal inscriure’s prèviament al telf. 972 25 05 12.