La 14a setmana de la ciència ha estat molt participativa

25 de Novembre de 2009 - General

L’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries ha tancat a 14a Setmana de la Ciència amb èxit de participació. Un total de 245 persones s’han apropat al museu per participar en les diferents activitats organitzades per commemorar l’Any Europeu de la Creativitat i la Innovació, l’any Internacional de l’Astronomia i l’Any Darwin.

El diumenge 15 de Novembre, l’Ecomuseu-Farinera sota el lema Viu la ciència! va convocar una matinal de portes obertes, a la qual van assistir 103 persones, 14 de les quals van fer la visita guiada pel museu.

El Cicle de Cinema Científic, organitzat a la Sala polivalent del museu del 13 al 24 de novembre, ha rebut 142 persones. Aquesta proposta ha tingut una molt bona acollida per part dels dos instituts de Castelló d’Empúries. Han visionat la selecció de films científics 97 alumnes d’ESO i Batxillerat.

Les enquestes de valoració facilitades al públic assistent, coincideixen en valorar molt positivament aquesta activitat i per això l’Ecomuseu-Farinera es planteja de cares a l’any vinent acollir-se a la setena edició del cicle organitzat per la Fundación Espanyola para la Ciencía y la Tecnología (FECYT)