Nou rètol de senyalització a l’Ecomuseu-Farinera

4 de juny de 2017 - General

Aquest any 2017 el museu es proposa millorar la visualització de la façana exterior del museu per tal de fer-la més atractiva i animar els visitants que passen per davant de l’equipament a visitar-lo. Aquesta és una de les accions que el museu té previst desenvolupar en motiu de la celebració dels 20 anys de la creació de l’ens autònom.

La primera de les accions en realitzar-se ha estat incorporar la paraula “museu” a la façana exterior que dóna al carrer sant Francesc, en línia amb la senyalització de la Biblioteca, ubicada uns metres més amunt del mateix carrer. D’aquesta manera, ambdós equipaments queden senyalitzats compartint una mateixa estètica.

Es preveu també fer algunes altres accions destinades a millorar la visualització externa del museu, ja que una part important dels nostres visitants hi accedeixen al passar per davant de l’edifici. Creiem que si es reforça el caràcter patrimonial de l’ens es pot atraure un major nombre de visitants. Així, es millorarà el paviment i el tancament extern del pati del museu i s’hi ubicaran dues moles d’un molí fariner museïzades per tal que motivin la visita al museu als visitants passants.

La composició de les lletres i les politges ha estat dissenyada per l’artista Pilar Farrés, que ja va ser la responsable del projecte de les lletres d ela Biblioteca i han estat executades per la Serralleria Batinox.

Aquesta acció forma part del projecte cultural 2017 de l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries, que compta amb el suport de la Diputació de Girona i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.