L’Ecomuseu-Farinera participa de nou al Benvinguts pagès amb un tast

28 de maig de 2018 - General

Els dies 9 i 10 de juny, es celebra de nou el Benvinguts a Pagès, una iniciativa de la Fundació Alicia i la Generalitat de Catalunya que pretén donar a conèixer el sector agrari i el món rural i fomentar el producte de proximitat.

Durant el cap de setmana es faran visites gratuïtes a explotacions agràries i ramaderes i es complementarà amb propostes de restauració amb el menú especial “Benvinguts a pagès” i amb paquets d’allotjament per gaudir d’un cap de setmana únic. Per a més informació consulteu la web: benvingutsapages.cat/

També es realitzaran activitats complementàries a diferents espais culturals vinculats al món de pagès. L’Ecomuseu-Farinera hi participa amb un tast de vi de diferents cellers del nord de Catalunya que han estat elaborats de manera artesanal i amb la mínima intervenció possible. El tast s’acompanyarà de Pa de Tramuntana i inclourà 8 vins que seran comentats per Rafael Camps, de La Natural. Serà el diumenge 10 de juny de 2018 a les 12h. El preu 15 € i inclourà una ampolla de vi. Cal reserva prèvia al tel. 972 25 05 12.