13 de març de 2018 - General

L’Ecomuseu-Farinera continua amb les obres de millora de la visualització externa del museu, iniciades l’any passat arran de la celebració dels 20 anys de l’ens. En aquests moments s’han iniciat les obres al pati de la Farinera. El projecte preveu, en primer lloc, la millora perimetral de la tanca, que s’està retirant, i posteriorment, la millora del paviment amb noves lloses que permetrà que l’espai es pugui fer servir d’una forma més còmode per tothom, tant pels visitants com pels actes que si realitzen.

El projecte continuarà amb la museïtzació d’unes moles de molí fariner, i la ordenació de la informació en façanes amb nous elements gràfics. També se li donarà més importància visual a l’accés principal al museu. Tot aquest projecte té per objectiu reforçar la imatge externa del museu i animar a tots aquells que accedeixen a la vila des d’aquesta zona a visitar el museu. Està previst que els obres acabin abans de l’estiu. El museu amb aquestes darreres millores conclou el projecte de remodelació arquitectònica de l’edifici.