Joc de farinons, la proposta de l’Ecomuseu-Farinera pel Som Cultura 2017

20 de novembre de 2017 - General

Fins el 26 de novembre es celebra la 2ª edició de Som Cultura, amb seixanta experiències culturals genuïnes en una quarantena de municipis gironins.

Som Cultura és una campanya de divulgació i promoció, impulsada pel Club de Cultura i Identitat del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, que té per objectiu fusionar i potenciar entre el públic de proximitat els lligams entre l’àmplia oferta cultural del territori i l’activitat turística de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona al mes de novembre.

El darrer cap de setmana del mes, s’han organitzat gairebé una trentena d’activitats que tenen com a eix temàtic el patrimoni. En aquest context, l’Ecomuseu-Farinera presentarà el 25 de novembre a les 11h l’activitat: Joc de farinons. Una experiència gamificada per conèixer la Farinera a través del joc per tal de descobrir quins objectes se’ns han colat, explorar amb els cinc sentits, saber fer un embarrat... i altres sorpreses. Les places per aquesta activitat són limitades, prèvia reserva al telf 972 25 05 12 i al preu de 2,15 € i gratuït pels menors de 6 anys.

#culturaidentitat http://somcultura.costabrava.org/