Fem sabó casolà! El taller de l’Ecomercat dedicat al reciclatge d’olis.

29 d'agost de 2011 - General

Com cada primer diumenge de mes, la plaça dels Homes de Castelló d’Empúries acollirà el 4 de setembre l’Ecomercat. Allí podreu comprar al llarg de tot el matí productes ecològics, locals i de qualitat com: pa, làctics d’ovella ripollesa, fruita, verdura, herbes, cosmètica ecològica, etc..

Sabíeu que d'entre tots els residus que generem a casa, l'oli de la cuina és un dels més perjudicials per al medi ambient? I que 1 litre d’oli contamina 1000 litres d’aigua? Per tal de conscienciar sobre aquesta problemàtica, l’Ecomuseu-Farinera us proposa un taller per aprendre a reciclar l'oli de la cuina i convertir-lo en sabó per a rentar la roba, tal com feien les àvies antigament.

L’activitat que dirigirà la sra. Laurà Macià es farà a la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera a partir de les 11h. Els assistents hauran de portar oli de cuina reclicat de casa per tal de participar. Recordeu que es tracta d’una activitat gratuïta per un màxim de 30 persones. Els que us interessi només cal que reserveu plaça trucant al telèfon 972 25 05 12.