Els tallers familiars són la novetat per la temporada de tardor dels Ecomercats de Castelló d’Empúries

29 de setembre de 2010 - General

Diumenge 3 d’octubre es celebrarà l’Ecomercat de Castelló d’Empúries, mercat de producte ecològic, local i de qualitat. Al llarg del matí tot aquell que s’acosti fins la Llotja, al costat mateix de la Basílica de Castelló d’Empúries, podrà comprar els productes de la terra que ofereixen els diversos productors assistents.

A les 13h, com a novetat dins de la programació dels Ecomercats durant la temporada de tardor, es realitzaran diversos tallers destinats a les famílies per tal de donar a conèixer l’ecologia des del món natural. El primer taller que s’oferirà serà: Qui viu al Rec del molí de la Farinera?, a càrrec de Terramar, natura i cultura. Durant el taller es farà un repàs a la història d’aquesta infraestructura, s’observaran invertebrats i d’altres animals que hi viuen i finalment es realitzarà un joc lúdic en aquest entorn únic. Aquesta activitat serà gratuïta, prèvia reserva i per un màxim 30 persones.

A la mateixa hora, i com ja és habitual, s’oferirà una visita guiada a la Farinera, gratuïta amb l’entrada al museu, que us permetrà descobrir el patrimoni fariner de la vila i conèixer els secrets de fer farina. No us ho podeu perdre!