Els perfils d’instagram @enricboldofabra i @pujolcarles guanyen la segona edició del concurs d’Instagram #comarcademuseu

13 de juny de 2016 - General

Del 18 al 22 de maig de 2016 els museus de la xarxa Una Comarca de Museu van celebrar del Dia Internacional dels Museus amb la segona edició del concurs d’Instagram.

Aquesta edició va comptar amb la participació d’11 perfils diferents que van penjar imatges vinculades als museus de la xarxa Una Comarca de Museu amb un total de 24 fotografies.

Les fotografies guanyadores han estat seleccionades entre les que han obtingut més comentaris i més “m’agrada” a la xarxa Instagram.

El premi a la foto amb més comentaris, que consisteix en 2 entrades gratuïtes al concert del grup MANEL que tindrà lloc al Fòrum Romà d’Empúries el 13 d’agost de 2016 a les 22h correspon a Enric Boldó (@enricboldofabra) per una fotografia de la Ciutadella de Roses.

El premi a la foto amb més “m’agrada”, que consisteix en 2 entrades gratuïtes per a participar en una de les activitats culturals, visites guiades o tallers oferts pels 8 museus d’UCM fins a finals de 2016, correspon a Carles Pujol (@pujolcarles) per una fotografia del terrat del Museu del Joguet de Catalunya de Figueres.

Des de la Xarxa UCM volem agrair la participació i l’interès que ha despertat el concurs i animem a tots els instagramers i visitants dels museus a participar a les properes edicions del concurs se es vagin celebrant.