Els museus de Castelló d’Empúries celebren la segona edició del Dia del Visitant amb motiu de la Revetlla de Sant Joan

17 de juny de 2013 - General

Els museus del municipi obren les seves portes de forma gratuïta als visitants el proper diumenge 23 de juny.

L’Àrea de Patrimoni Històric de l’Ajuntament de Castelló d’Empúries, amb la col•laboració de la Basílica de Santa Maria de Castelló d’Empúries, organitza per aquest diumenge 23 de juny de 2013 la segona edició del Dia del Visitant–Solstici d’Estiu coincidint amb la Revetlla de Sant Joan, una jornada en què es promou l’accés als museus i al coneixement del patrimoni cultural local.

Durant la jornada del diumenge, els tres museus de Castelló d’Empúries faran jornada de portes obertes per promoure l’accés i la visita als espais museístics. L’Ecomuseu-Farinera organitza jornada completa de portes obertes de 10h a 14h i de 17h a 20h, mentre que el Museu d’Història Medieval de la Cúria-Presó, s. XIV (de 10’30h a 13’30h) i el Museu Parroquial de la Basílica de Santa Maria (de 12h a 14h) participen amb un matinal de portes obertes.

Els museus són centres de coneixement i de la mà dels visitants esdevenen espais vitals i oberts a tothom i a tots els públics. En el “Dia del visitant. Solstici d’Estiu”, els visitants esdevenen els protagonistes de la jornada amb l’objectiu de captivar-los i encoratjar-los a familiaritzar-se amb el patrimoni museístic.