Els haikus audiovisuals d’ “Anima Naturae” es poden seguir gaudint a l’espai EmpordàNA’T

15 de novembre de 2016 - General

Una vegada acabades les itineràncies de l’exposició: “Anima Naturae”, l’Ecomuseu-Farinera incorpora a l’exposició permanent els sis haikus audiovisuals que en formaven part.

L’exposició coproduïda pel Museu de l’Empordà de Figueres, Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, Casa de la Cultura de Girona i l’Ecomuseu-Farinera, estava formada per audiovisuals que retraten la natura de l’Empordà en l’estat més pur. Aquests audiovisuals s’inspiren en els haikus, un tipus de poesia tradicional japonesa. Les peces ens mostren espais emblemàtics del nostre entorn natural, llocs que destaquen per la seva singularitat, desconeguts per a la majoria de gent, com: el Cap de Creus, el Puig Neulós, les Salines, la Costa del Montgrí, els Aiguamolls i el Coll del Faig.

L’Espai EmpordàNA’T, inaugurat el 2014, concebut com un tast dels quatre grans espais protegits de l’Empordà, s’enriqueix amb la incorporació d’aquest material artístic que completa la visió d’una passejada pel patrimoni natural, cultural i intangible empordanès.