Contes d' estrelles per celebrar la Setmana de la Ciència a l'Ecomuseu-Farinera

25 de novembre de 2008 - General

L' Ecomuseu-Farinera de Castelló d'Empúries, del 14 al 23 de novembre d'enguany s'ha adherit a la celebració de la 13a Setmana de la Ciència a Catalunya, organitzant diferents actes. El dissabte a la tarda, es realitzava una activitat gratuïta , dirigida a nens i nenes de 4 a 10 anys acompanyats pels pares, basada en la narració d'un conte a càrrec de Albert Estengre; activitat que va durar una hora i mitja aproximadament, i que donava a conèixer moltes coses de les estrelles, com ara perquè brillen, com eren i com seran...

L' altre activitat destacada va ser, la visita guiada gratuïta, que l' Ecomuseu va oferir dins del matinal de portes obertes.

La Setmana de la Ciència aquest any, s'ha dedicat al planeta Terra en el context de la celebració el 2008 de l' Any Internacional del Planeta Terra, que ha proclamat l' Assemblea General de Nacions Unides, d'acord amb la iniciativa promoguda per la Unió Internacional de Ciències Geològiques (IUGS) i la UNESCO. La setmana de la Ciència, una iniciativa cultural, és un gran programa col.lectiu d'activitats de divulgació científica i tecnològica, entre conferències, taules rodones, cursos, tallers i jornades de portes obertes.