Cinquè Ecomercat Món Empordà a Castelló d’Empúries

6 de Desembre de 2009 - General

Castelló d’Empúries acollirà el proper diumenge 6 de Desembre la darrera edició de l’Ecomercat Món Empordà de l’any 2009. Amb la filosofia de recuperar els valors de la nostra terra i el respecte per el medi ambient, el consumidor podrà comprar directament al productor productes locals, ecològics i de qualitat. El mercat s’ubicarà a la Llotja del costat de la Basílica de Santa Maria de les 9h a les 14h.

El mateix dia, a l’Ecomuseu-Farinera, s’hi realitzaran diverses activitats. Aprofitant que s’acosten les festes de Nadal a les 11h. hi haurà el Taller de cuina: Com fer un menú de Nadal ecològic i equilibrat, a càrrec de Lola Puig del Restaurant El Fort d’Ullastret, la qual utilitzarà els productes de l’ecomercat per presentar un menú saludable per aquestes festes. L’activitat està prevista per 20 persones i requereix inscripció prèvia al telèfon d’informació de l’Ecomuseu-Farinera 972 25 05 12.

A les 12.30h s’oferirà una visita guiada al museu, per tal de donar a conèixer el procés industrial de transformació del blat en farina. Aquesta activitat que serà gratuïta amb l’entrada del museu i fins a un màxim de 30 persones.