Celebrem Sant Jordi al museu!

18 d'abril de 2012 - General

Aquest any l’Ecomuseu-Farinera celebra de nou Sant Jordi amb una Matinal de Portes obertes al museu el mateix dia 23 d’abril i amb l’activitat Tastets Literaris: Mmm... Bon profit! en la que el pati de la fàbrica és converteix per uns dies, del 21 al 29 d’abril, en un racó literari.

En aquesta edició el racó està dedicat a la cuina i la gastronomia, ja que la literatura està farcida de llibres que expliquen la importància de l’alimentació; sobretot en la literatura infantil i juvenil; però també trobem narracions en els quals la cuina és el teló de fons de grans històries. Una activitat per aprendre a discernir els sabors, els matisos, les textures o les olors del menjar tot llegint.

Els més petits podran gaudir d’un racó especial per pintar diferents aliments. Aquesta activitat cultural és gratuïta i es podrà realitzar en horaris d’obertura del museu.

Més informació sobre la resta d’activitats programades al municipi per aquest Sant Jordi a l’agenda de la web municipal www.castello.cat.