Cap de setmana d’activitats a l’Ecomuseu-Farinera de Castelló d’Empúries amb motiu del Dia Mundial de les Zones Humides

3 de febrer de 2010 - General

En commemoració del Dia Mundial de les Zones Humides L’Ajuntament de Castelló d’Empúries i el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, organitzen pel proper dissabte 6 de febrer diverses sortides en bicicleta per donar a conèixer la Ruta dels Estanys. L’Ecomuseu-Farinera serà el punt de sortida de la ruta de Castelló d’Empúries i el punt d’arribada de totes les sortides, que es preveu serà a les 12h. del migdia. Al pati de la Farinera hi haurà una xocolatada i els participants de la ruta podran visitar gratuïtament el museu per descobrir el patrimoni industrial de la població.

Diumenge 7 de febrer celebrem l’Ecomercat de Món Empordà, mercat de producte ecològic, local i de qualitat. El taller que acompanya aquest acte s’ha vinculat a la temàtica de l’aigua. La sala polivalent del museu acollirà a les 11h. un taller de pals de pluja, a càrrec de Laura Macià. Aquesta és una activitat gratuïta prèvia inscripció i pensada per a nens acompanyats d’adults, fins un màxim de 30 persones. A les 13h. s’oferirà una visita guiada pel museu, gratuïta amb l’entrada al museu, que incidirà en l’ús de l’aigua com a font d’energia per fer farina.

Programa Ecomercat 7 de febrer de 2010 (685 KB)
Ruta dels Estanys (299 KB)