Campanya 4 espais x 3 €= 12 mesos

11 de juliol de 2008 - General

El projecte i campanya “4 espais x 3 € = 12 mesos CASTELLÓ D’EMPÚRIES, cultura i natura tot l’any”, té la voluntat d’unir els esforços de les quatre entitats participants: Parc Natural, Basílica, Ecomuseu-Farinera i Presó medieval, per tal d’oferir un producte atractiu i assequible, amb el ben entès que la suma de tots ells serà molt més potent que cada un d’ells en la seva individualitat.

El flux de visitants d’un espai a l’altra amb la reducció considerable del preu del seu accés és una aportació significativa a la sinèrgia d’esforços dels espais culturals.

Des del nostre municipi, estem convençuts que la promoció d’aquests elements millorarà el coneixement que els nostres visitants en tenen i esperem que a la llarga sigui un dels atractius que els faci decidir a l’hora de visitar-nos.

Objectius:
- Presentar una activitat que complementi l’oferta cultural de la nostra comarca i col•labori en el coneixement i posta en valor del seu patrimoni natural i cultural.
- Promocionar els espais de cultura i natura del municipi i facilitar-ne l’accés a través d’una oferta econòmica molt avantatjosa.
- Aconseguir moure el flux de visitants de cada una de les entitats participants cap a la resta, amb la voluntat d’augmentar les visites en cada una d’elles.
- Millorar el coneixement que els nostres visitants tenen del municipi.
- Desestacionalitzar la demanda i promocionar Castelló d’Empúries com a destí durant tot l’any.

Entitats participants :
Parc dels Aiguamolls de l'Alt Empordà.
Ecomuseu-Farienra de Castelló d'Empúries.
Museu Parroquial de la Basílica de Santa Maria
Presó i Cúria medieval

Opcions i punts de venda :
• Oficines Municipals de Turisme.
• Cadascun dels quatre espais implicats és un punt de venda de targetes.
• Els empresaris poden utilitzar aquesta targeta per oferir als seus clients opcions de regal amb una pinzellada a la descoberta del nostre patrimoni. Així una immobiliària, un càmping o un hoteler, per exemple, són susceptibles de poder-ne adquirir per donar als seus clients.
• Qualsevol recepció de client turístic pot ser un punt de venda del “4x3”.