Bona resposta a les propostes de l’Ecomuseu-Farinera d’aquesta Setmana Santa

6 de març de 2010 - General

L’Ecomuseu-Farinera ha rebut durant aquesta Setmana Santa un total de 269 visitants. La majoria dels quals provenien de Barcelona i comarca però també de les comarques de Tarragona i de la resta de l’estat espanyol.

El diumenge 5, coincidint amb la celebració de l’Ecomercat, ha estat el dia de major afluència amb 109 persones. En el marc d’aquest mercat que ofereix productes ecològics i locals, es va celebrar el taller d'elaboració d'ecobarretes energètiques al qual van assistir 45 persones. Núria Morral, cuinera i formadora en cuina natural i ecològica, va explicar el valor nutritiu de diferents llavors i els assistents van poder elaborar i degustar una ecobarreta. A les 13h. s’oferia una visita guiada, gratuïta amb l’entrada al museu, que van seguir 16 persones.

Els visitants van poder veure també l’exposició temporal: Passió i Tradició, fotografies de Rosana Vidal que restarà al museu fins el 18 d’abril.