Arriba la temporada de bolets a l’Ecomercat de Castelló d’Empúries

28 d'octubre de 2011 - General

El proper diumenge 6 de novembre teniu una nova cita amb l’Ecomercat de Castelló d’Empúries, el mercat mensual dedicat als productes ecològics, locals i de qualitat que s’ubica a la Plaça dels Homes de les 9 a les 14h.

Arriba la tardor, i amb ella els bolets. A les 11h. a la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera es realitzarà el taller: Reinventant bolets. Dirigits per la Maria Carbó, a partir de materials recollits a la natura com; fulles, flors, petxines, pedretes, troncs, cloves, pinyols, ossos, pinyes... i materials reutilitzats podrem crear uns bolets propis, de ben segur amb espècies noves no identificades a la natura! Aquest taller va dirigit a totes les edats: mainada, homes, dones, avis i avies, no hi ha límit d’edat. L’activitat és gratuïta prèvia inscripció al museu, fins un màxim de 30 persones.