Aquest cap de setmana enfarina’t!

19 de maig de 2010 - General

L’Ecomuseu-Farinera us proposa diverses activitats per gaudir d’un cap de setmana enfarinat. Divendres, a les 20h. s’inicia a la sala polivalent del museu el cicle: Diàlegs Fractals amb el Diàleg “Paraula i terra” a càrrec de la sra. MªÀngela Vilallonga, Catedràtica de Filologia Llatina, Directora de la Càtedra Mª Àngels Anglada, UdG i el sr. Jordi Muntaner, geòleg. Art i ciència s’han unit magistralment en l’exposició fotogràfica: “Armonia Fractal de Doñana y las Marismas”, que es pot veure al Cortalet del Parc Natural dels Aiguamolls. Ara, amb aquest cicle ens aproximarem als punts de vista de diferents persones que dediquen el seu temps al treball fractàlic des de diferents òptiques. La combinació del món artístic amb els estudis científics i la mateixa realitat aplicada poden donar fruit a interessants visions fractaliques. No t’ho pots perdre!

Dissabte, a les 12h. el museu participa a la II Mostra de treballs de Tecnologia de l’ESO de l'Alt Empordà. tramunTEC, organitzada pel Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el grup de Treball tramunTEC, del 22 al 28 de maig a la seu del Consell Comarcal de l’Alt Empordà de Figueres. La mostra vol fer arribar a l'alumnat, professorat, famílies i a la societat empordanesa en general, els aprenentatges de tecnologia que treballen els/les alumnes d'ESO al llarg de tota l'etapa. L'Ecomuseu-Farinera de Castelló d'Empúries hi participa presentant el Taller: El petit moliner, amb el qual es dóna a conèixer el funcionament d’un molí hidràulic. T’agrada la tecnologia? Vine a la mostra i plegats descobrirem aquest món!

Diumenge, durant tot el dia, Castelló d’Empúries acull la 13a Fira del pa, la farina i el blat. Una fira per olorar, tastar, tocar, ballar, jugar, aprendre... Pa, brunyols, cuina, bastons de pa i formatge, bitlles catalanes, country, jocs. I tot un mercat amb els productes més diversos! Vine a gaudir d’un diumenge diferent! Et lleparàs els dits!