Activitats gratuïtes a l’Ecomuseu-Farinera per celebrar les Jornades Europees del Patrimoni de Catalunya

20 de setembre de 2010 - General

L'Ecomuseu-Farinera de Castelló d'Empúries participa en la vintena edició de les Jornades Europees del Patrimoni a Catalunya. Aquestes jornades van ser creades pel Consell d’Europa per acostar al ciutadà europeu al patrimoni. Enguany s’organitzen sota el lema monogràfic: El patrimoni i els joves per tal d’acostar el patrimoni a aquest segment de públic, amb el desig d’aconseguir una descoberta creativa d’elements claus de la història de cada lloc i d’un país.

L’Ecomuseu-Farinera es suma a aquesta iniciativa amb tres dies de jornada portes obertes al museu, del 24 al 26 de setembre, per tal que tothom pugui descobrir els impressionants molins de cilindres vermells, veritable cor de la Farinera i la resta de màquines que fan possible la transformació del blat en farina.

I per a tots aquells que us pregunteu el perquè de les coses: Com es fa la farina? Com funciona una turbina? ... l’Ecomuseu-Farinera ha organitzat una visita guiada gratuïta cada dia a les 11h. Aquesta activitat serà per un màxim de 30 persones, prèvia reserva.

Per a més informació sobre les activitats que es celebren a la resta de municipis consulteu:

Cartell Jornades Europees del Patrimoni 2010 (770 KB)