A l’Ecomuseu-Farinera començem l’any amb tallers familiars

11 de gener del 2016 - General

Fa dos anys vam començar una oferta familiar mensual per tal de potenciar l’ecomuseu com a espai per a realitzar-hi activitats en família. I aquest 2016 es donarà continuïtat donat l’èxit de participants, 167 persones.

Fins ara els tallers programats estaven relacionats amb el blat, la farina o el pa. Es feien tallers de cuina per aprendre a fer pa de pessic, galetes ... o tallers de costura fent servir tècniques senzilles per aprendre a fer un saquet terapèutic de blat o una bossa per al pa. Enguany els tallers s’amplien a noves temàtiques: creativitat, natura per tal d’aprofundir en la temàtica de l’espai EmpordàNA’T, i ciència i robòtica per tal d’aprofundir en la vessant tecno-científica de la col•lecció del museu.

Tots aquests tallers es realitzaran en dissabte a partir de les 11 i caldrà fer reserva prèvia al 972 25 05 12 o informacio@ecomuseu-farinera.org ja que les places són limitades. Les famílies amb nens de fins a 12 anys s’hi podran acollir. El primer taller serà el proper dissabte 30 de gener en el que ens acostarem al món de la robòtica. Podeu consultar la programació anual a: www.ecomuseu-farinera.org