3r Ecomercat de Castelló d'Empúries. Valoració

5 d'octubre de 2009 - General

Castelló d’Empúries ha acollit aquest cap de setmana el tercer Ecomercat Món Empordà dedicat als productes ecològics, locals i de qualitat amb un total d’11 parades que han ofert els seus productes als visitants. Pel que fa a les activitats que s’oferien des de l’Ecomuseu-Farinera, hi ha participat un total de 78 persones.

L’activitat que ha tingut una major acollida, amb 35 participants, ha estat el Taller de d’horticultura ecològica: tractaments naturals de plagues impartit pel sr. Francesc de Cistella, membre de l’associació Món Empordà. Per primera vegada, dins els Ecomercats, s’oferia la visita guiada pel Rec del molí, organitzada conjuntament amb el Parc Natural dels Aiguamolls de l’Empordà, que varen seguir 9 persones. Aquest diumenge, van visitar el museu 34 persones, 8 de les quals ho han fet a través de la visita guiada per la fàbrica.

Donant continuïtat a aquesta iniciativa, el proper Ecomercat es celebrarà el proper diumenge 1 de novembre amb un taller dedicat al bolets i repetint la visita guiada al rec del molí i al museu