2a ruta de l'Art. Valoració des de l'Ecomuseu-Farinera

13 d'octubre de 2009 - General

Castelló d’Empúries ha acollit aquest llarg cap de setmana la 2a Ruta de l’Art. Les obres de 72 artistes han transformat edificis històrics i particulars de la vila en una gran galeria d’art contemporani. Al pati, la sala d’exposicions temporals i la sala polivalent de l’Ecomuseu-Farinera s’hi exposaven les escultures de José Luís Pascual i Rosa Mª Masdeu i les pintures d’Alfonso Alzamora, Joan Paradís, Begoña Ramos, Miquel Duran i Malaret.

Aproximadament 1.961 persones han passat per les nostres instal•lacions i gaudit durant els tres dies de la creació d’aquests set artistes gironins. Diumenge va ser el dia de major afluència, amb 738 visitants, xifra que hauria estat superior ja que no es va poder fer un recompte exhaustiu dels visitants. Un any més, tanquem una ruta de l’art exitosa, que ha permès descobrir i mostrar el museu sota la mirada contemporània de l’art.