21a Setmana de la Ciència a Castelló d’Empúries amb diversos tallers i jornada de portes obertes.

9 de novembre de 2016 - General

Durant la 21a Setmana de la Ciència es celebraran un munt d’activitats de divulgació científica arreu del territori català. L’Ecomuseu-Farinera, en tant que museu tècnic i científic, es suma a aquesta setmana tot programant diverses activitats que permetran gaudir i apropar la ciència al públic.

El dissabte 19 de novembre, s’han organitzat dos tallers. Per al públic familiar el taller “Experiments amb farina”. Serà a les 11h, cal reserva prèvia de plaça i en aquesta ocasió l’activitat és gratuïta.

A la mateixa hora, es farà per a públic jove; a partir de 1r d’ESO, el taller “Cartografia i orientació”. Vols aprendre a fer servir una brúixola o a orientar-te amb el sol o les estrelles? Saps quines són les tècniques i eines actuals (GPS) que s'empren en cartografia? Aquesta és una proposta que s’organitzat amb la col•laboració del Departament de Joventut i que s’ha triat perquè la 21 Setmana de la Ciència aprofita per celebrar l’Any Internacional del Mapa.

Finalment, el diumenge 20 de novembre hi haurà la matinal de portes obertes de 10.30 a 13.30h a l’Ecomuseu-Farinera. Una bona ocasió per tal d’aproximar-se a la ciència i la tècnica aplicada en el procés de transformació del blat en farina.